Saturday 14 May 2011

Kau Bolehhh!!!

As salam all....

Dah berapa hari tidak ketemu yaaaa... ini sume gara2 ada problem ngn tenet.. tu yang tak bole nak update tuh.. hari ni suda okeeehhhh....

Tibe2 nak nyanyi lagu la plak....

Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh

Aku memang dah jatuh cinta giler dengan lagu ni. lagu ni means a lot to me. Lebih kepada motivational factor pada diri aku sendiri. Korang plak macam mana? Bile aku rase kurang bermotivasi je, aku nyanyi la lagu ni sorang2. hehehehe... Nyanyi dalam hati je. Kalo nyanyi kuat2 karang, ade yang pengsan dengar... heheheheh....

Lagi pun sekarang ni aku tengah mengusahakan sesuatu. Jadik lagu ni sangat la bersesuaian dengan aku.. Semoga ape yang aku usahakan akan tercapai hasilnya... Ape? nak tau ape die? ish ish ish... belum tiba masanya. Kalau cakap awal2 karang, tak menjadik, buek malu joooo... hehehehe....Apepun, korang doakan je lah yer...

Ok lah. Nak sambung buat kije. Tadi dah seharian berjalan-jalan. So malam ni mase nak kemas rumah plak. Ni tadi baru lepas dinner dnegan hubby tersayang. Dinner makan bihun goreng, telur mata and apple juice... sume masa sendiri okeyyyy... Heeheh Ok la... daaaaaa........



  

No comments:

Post a Comment